Kada za vreme trajanje polise životnog osiguranja dođe do smrti osiguranika, korisnicima pripada unapred ugovorena osigurana suma i pripisana dobit. Šta je sve potrebno od dokumentacije i koja je procedura?
Nakon smrti osiguranika potrebno je da osiguravajućoj kući dostavite svu potrebnu dokumentaciju. Ako je sve u redu i dokumentacija potpuna, sam proces ne bi trebao da traje dugo.
Ako je smrt nastala prirodnim putem dokumentacija koju korisnici moraju da dostave nije obimna. U slučaju da je smrt osiguranika posledica bolesti neophodna je dodatna lekarska dokumentacija kojom se dokazuje uzrok smrti.
Dokumentacija koja će Vam biti potrebna:
popunjen zahtev za isplatu osigurane sume u slučaju smrti osiguranika
originalna polisa osiguranja života
aneks ugovora osiguranja života u slučaju da je odobren predujam
izvod iz matične knjige umrlih, original ili overena fotokopija
potvrda o smrti, otpusna lista iz bolnice i obdukcioni nalaz ukoliko je rađena obdukcija
dokaz o načinu nastanka nesrećnog slučaja. To može biti zapisnik MUP-a o uviđaju, rešenje sudije za prekršaje, presuda i druga dokumenta
fotokopija vozačke dozvole osiguranika ako je upravljao motornim vozilom kada se saobraćajna nezgoda dogodila
fotokopija lične karte ili očitana biometrijska lična karta korisnika osiguranja
instrukcije banke o načinu uplate na dinarski ili devizni račun korisnika osiguranja
Ukoliko su Vam ove procedure nejasne ili imate nedoumice u vezi aktiviranja polise osiguranja posle smrti, obratite se posredniku u osiguranju sa dugogodišnjim iskustvom.