Objavljeno: 20/03/2025
Ugovaranje osiguranja omogućava finansijsku zaštitu u slučaju nezgoda ali ponekad isplaćeni iznos nije dovoljan da pokrije stvarnu štetu. U takvim situacijama osiguranik može podneti zahtev za dopunu štete što znači da traži dodatnu isplatu od osiguravajuće kuće.
Osiguranik može podneti zahtev za dopunu štete ako:
Najčešće se dopuna štete traži kod:
Konekta plus – posrednik u osiguranju sa visokim procentom naplate štete. Za sve informacije pošaljite nam upit na stranici kontakt ili nas pozovite telefonom.
Kako podneti zahtev za dopunu štete?
Ako smatrate da prvobitna isplata nije dovoljna, možete se obratiti osiguravajućoj kući sa zahtevom za dopunu štete. U kompleksnijim slučajevima naš savet je da se obratite posredniku u osiguranju koji vas može posavetovati u vezi procedure, ponuditi pravnu ili tehničku pomoć.
U slučaju da osiguravač odbije dopunu štete, osiguranik može pokrenuti sudski spor radi isplate punog iznosa.
Vreme obrade zahteva zavisi od osiguravajuće kuće, složenosti slučaja i dodatne dokumentacije. U proseku, proces može trajati:
Ako smatrate da prvobitna isplata osiguranja ne pokriva vašu stvarnu štetu, imate pravo da tražite dopunu štete. Ključ uspeha je u dobroj dokumentaciji, upornosti i poznavanju svojih prava, a u tome vam može pomoći posrednik u osiguranju sa iskustvom. Osiguranje postoji kako bi zaštitilo osiguranike, zato se ne ustručavajte da tražite ispravan iznos naknade.